ux_logos.003.jpeg
 

Produkto valdymo kursas

Produktų valdymas yra viena iš sparčiausiai augančių specializacijų, apimančių ne tik produkto, bet ir viso verslo sėkmę. Tad teisingai sudėliota produkto vadyba įgalina pasiekti iškeltus tikslus, didina komandos įsitraukimą bei pasitenkinimą ir darbą daro efektyvų.

Deja, dažniausiai produktų žmonės (PO - product owner) daugiausia dėmesio skiria pačiam produkto veiksmų plano efektyviam įgyvendinimui. Tuo tarpu produkto vadovai (PM – product manager)  daugiausia dėmesio skiria  verslo konteksto ir strategijos išgyvenimui ir tuomet, produkto veiksmų plano efektyviam įgyvendinimui.

Kurso metu mes aiškinsimės, kaip nuo PO pereiti į PM. Taip pat aptarsime: kokie darbai turi būti prioritetiniai,  kad produktų žmogus galėtų būti pilnai atsakingas ne tik už efektyvų produkto įgyvendinimą bet ir už verslo tikslus, kaip turėtų atrodyti kasdienis sėkmingo produkto vadovo darbas.


Programa

 

1 savaitė

  • Kas yra produkto vystymas?

  • Informacijos susirinkimas produkto srategijai

2 savaitė

  • Produkto strategija

  • Produkto vizija

  • "Roadmap"

3 savaitė

  • Planavimas (pagal "OKRs")

  • "Discovery backlog" formavimas

  • Eksperimentų dizainas

4 savaitė

  • Produkto vystymo procesas ir komanda

  • Finalinės prezentacijos

 

 

Artėjantys kursai

 

2019m. BALANDŽIO 25 -
gegužės 18

0 laisvų vietų

2019m. RUDUO

 
IMG-2593.JPG

Informacija apie kursą

Tvarkaraštis - ketvirtadienis 19:00 - 20:30 ir
keturi šeštadieniai 10:00 - 16:00
Intensyvumas - 6h praktinių užsiėmimų + 4-5h namų darbams per savaitę
Vieta - Vilnius
Grupės dydis - 9 žmonės
Kaina - 590 eurų

 

PM kurso komanda

 
Tautvydas.jpeg

Tautvydas Gylys

Baigęs studijas San Franciske prieš 3,5 metų įkūrė UX Akademiją, kurioje dalinasi produkto valdymo ir dizaino patirtimi. Šiuo metu Tautvydas yra atsakingas už Trafi produkto vystymą ir plėtrą, kurio uždavinys yra padėti žmonėms kuo sėkmingiau judėti iš taško a į tašką b derinant įvairias transporto priemones. Prieš Trafi, 2,5 metų Tautvydas dirbo Vinted, prisidėjo prie įvairių produkto vystymo iniciatyvų nuo pirkėjų patirties optimizavimo, naujų kategorijų įvedimo iki prekybos strategijos kūrimo.

 

 

Registracija

Norėdami dalyvauti kursuose, tiesiog parašykite savo el. paštą apačioje. Mes su jumis susisieksime ir aptarsime detales asmeniškai. Jūsų vieta bus rezervuota, atlikus mokėjimą: